bestellingen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Bij ons kun je veilig betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard (Visa, Mastercard), PayPal en Apple Pay.

Wat is jullie retourbeleid?

We leveren aan B2B dus retour voorwaarden zijn niet van toepassing

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verwerkt, kunnen we deze nog aanpassen of annuleren.

machines

Hoe stel ik mijn nieuwe apparaat in?


Bij koffiemachines adviseren wij altijd een professionele installatie.

Neem gerust contact met ons op voor een correcte plaatsing en optimale werking.

Bieden jullie garantie op producten?

Ja, wij bieden standaard garantie op productiefouten. Beschadiging door verkeerd gebruik valt hier niet onder.

verzending

Verzenden jullie ook internationaal?

Ja, wij verzenden binnen de EU AVG-Proef. Bekijk de verzendinformatie voor de beschikbare landen en kosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na verzending ontvang je van ons een track & trace code via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen.


Zie je je vraag er niet tussen staan?
Neem dan contact met ons op → info@wagemakerskoffie.nl T:0297-308048


Laat vooral van je horen — we helpen je graag.